Wykorzystanie AI w kampaniach społecznych
Należy pamiętać, że innowacja powinna bazować na dialogu, czyli próbie identyfikacji realnej potrzeby w ramach grupy.
Ostatni czas przyniósł znaczny wzrost popularności narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, a po ubiegłorocznej, marcowej premierze ChatGPT dostęp do nich upowszechnił się lotem błyskawicy. Od tego czasu wśród szerokiej publiki bardzo szybko rośnie zainteresowanie rozwiązaniami generatywnymi, działającymi w oparciu m.in. o obrazy, wideo, tekst czy dźwięki. Równolegle rozwijane są bardziej wyspecjalizowane narzędzia, opierające się na danych bazowych, takich jak np. analizowanie i identyfikowanie obrazu w czasie rzeczywistym. Między innymi te aspekty i możliwości narzędzi opartych na AI sprawiają, że technologia ta może być doskonałym wsparciem w tworzeniu ciekawych i angażujących kampanii społecznych. Jak ją wykorzystać?
Przede wszystkim warto przyjrzeć się obszarowi zastosowania uczenia maszynowego, jakim jest computer vision (z ang. widzenie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta